بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:56
بازديد از اين پست : 259
 اسپانیا و مقدونیه در اولین روز دیدارهای مقدماتی یورو 2016، امشب در استادیوم والنسیا در اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
http://parsiup.com/upload/wre2_3da25ea7-7b8d-414b-aa0c-42ee224a04bd-cb.jpeg
 
اسپانیا ظاهری جدید به خود گرفته و دچار تغییرات زیادی شده است.  پس از عملکرد بسیار ضعیف در جام جهانی 2014 و شکست مقابل شیلی و هلند و حذف در مرحله مقدماتی، دل بوسکه به دلیل عدم تغییر و نوآوری در سبک بازی تیمش، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. با خداحافظی کارلس پویول، دیوید ویا، ژاوی و ژابی آلونسو، اسپانیا چهره جدیدی به خود گرفت و بازیکنانی مثل دیگو کاستا، ایسکو، کارواخال، منیر و ... به تیم اضافه شدند. همچنین فرناندو تورس، یکی دیگر از ستاره های دوران طلایی اسپانیا نیز به تیم ملی دعوت نشد. جرارد پیکه و آندرس اینیستا نیز مصدومین اسپانیا هستند. دنیل کارواخال، میکل سن خوسه و رائول گارسیا ، اولین بازی ملی خود را در پیروزی 1-0 مقابل فرانسه تجربه کردند و احتمال تغییرات در ترکیب اسپانیا نسبت به گذشته وجود دارد.
در دیگر سو، مقدونیه که در مقدماتی یورو 2012 و جام جهانی 2014 موفق عمل نکرد، حالا با خبری بسیار بد روبروست. گوران پاندف که به عنوان بهترین بازیکن تاریخ مقدونیه شناخته می‌شود، از تیم ملی خداحافظی کرده است. به علاوه، آنها نتوانستند در 4 بازی اخیر خود، پیروزی به دست آورند. یوهاویچ، مهاجم مقدونیه از زمان پیوستن به سوتوف، نتوانسته جایگاهی برای خود پیدا کند  در حالی که کوستوفسکی، دیگر مهاجم این تیم، عملکرد خوبی در تیم باشگاهی خود داشته و موفق شد مقابل بلژیک نیز گلزنی کند.
اسپانیا، اوکراین، اسلوواکی، بلاروس، لوکزامبورگ و مقدونیه در گروه سی قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »